Noul spot TV realizat de Leo Burnett pentru Bergenbier pune accentul in special pe proprietatile produsului si pe componentele sale. "Comanda" este un spot care se pliaza pe aceeasi asociere cu lumea barbatilor vorbind despre masculinitate si complicitatea masculina.
"Brieful cerea un spot care sa vorbeasca despre calitatea si gustul berii care poarta marca Bergenbier, vazute din perspectiva imaginii masculine a brandului. Pentru ca, desi aveam de-a face cu un spot concentrat pe atributele produsului, comunicarea pe care am construit-o pentru acest brand ne cerea sa ramanem fideli complicitatii masculine si resurselor ei de umor si ironie. Asa ca am primit - cu generozitate chiar - votul de incredere al clientului cand am propus un spot in linia comunicarii pe care am construit-o pana acum. Un spot a carui idee a venit spontan, dintr-o intamplare amuzanta reala, petrecuta la filmarile de la "Cainele". Un spot in care devine evident ca barbatii aleg intotdeauna sa bea ce le place, ce ii reprezinta si ce le alimenteaza umorul si complicitatea: berea adevarata", precizeaza Irina Burlan, copywriter.