adidas Originals PRIMAVARA/VARA 2006

adidas Originals a lansat colectia de primavara/vara 2006 in cadrul unui show incitant si neobisnuit, marcand o noua etapa in evolutia Originals. Evenimentul, desfasurat in Berlin, in interiorul unui tren special adidas, a reunit 400 jurnalisti din toata lumea, fani adidas si VIP-uri. Invitatii au fost plimbati prin centrul Berlinului in timp s-au prezentat cele 35 de tendinte ale urmatorului sezon, pentru femei si barbati. adidas Originals primavara/vara 2006 este o colectie de strada de mare impact, cele 5 teme majore ale noii colectii fiind inspirate de emotii si culori.

Running, Cupa Mondiala, Pistol Pete, Coastal si Aviatie
Din anii '70 adidas a devenit un fashion icon in lifestyle-ul urban. Temele colectiei primavara/vara 2006 imbina tehnologia sportiva cu noile tendinte de strada, aducand in atentie stiluri clasice fara estimare temporala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related