Conceptul de "publicitate mascata" trebuie clarificat

Reprezentantii Asociatiei Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP), ai Consiliului National al Audiovizualului (CNA) si ai mass media au ajuns la concluzia ca, in temeiul art.17 din Legea Audiovizualului, "pentru asigurarea informarii corecte a opiniei publice" este nevoie de emiterea unor precizari care sa inlature confuziile legate de informare si publicitate.

"Trebuie sa facem o distinctie clara intre publicitate si informare, caci actuala confuzie afecteaza activitatea de Relatii Publice a oricarei companii, institutii sau organizatii nonguvernamentale care isi propune sa slujeasca interesul public", afirma Presedintele ARRP, Dumitru Bortun. "De aceea am organizat, impreuna cu CNA si Centrul de Informare al ONU in Romania (UNIC Romania) dezbaterea de astazi, "Informare publica versus reclama prin mass-media audiovizuale".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related