Brandul Knorr, lider al pietei de condimente, a marcat sfarsitul anului 2005 cu un succes rasunator: promotia nationala "Knorr suna castigator!". Rezultatele au fost de exceptie: inscrieri record - peste 400.000 de participanti in trei luni (octombrie-decembrie). Valoarea totala a premiilor s-a ridicat la 160.000 de euro.
Mecanismul simplu si interactiv, inventat de agentia de publicitate Brands and Bears special pentru Knorr, a vizat atingerea unui numar cat mai mare de consumatori. Ineditul campaniei a constat in modul de inscriere la promotie, gandit in asa fel incat sa implice eforturi minime din partea consumatorilor. Adio plicuri si etichete expediate! Knorr a pus la dispozitia consumatorilor sai un TelVerde si un numar de SMS, la care acestia s-au putut inscrie la promotie foarte simplu si rapid. Mai mult, promoterii prezenti in centrele comerciale au oferit consumatorilor atat sanse de a se inscrie in direct, cat si cadouri utile pentru bucatarie.
Comentarii