Pentru a-si consolida pozitia si pe piata produselor lactate proaspete (lapte si iaurturi), Albalact SA a decis sa-si lanseze produsele intr-un ambalaj inovativ furnizat de Tetra Pak, primul de acest fel pe piata romaneasca. Ca urmare a succesului colaborarii anterioare in designul brandului Fulga, Albalact a apelat din nou la firma de strategie si design Brandient pentru crearea noului brand.
Numele Zuzu (cu accent pe ultimul "u") este neconventional si memorabil de la prima intalnire, ajutand pozitionarea produsului intr-un mod intim si lejer, in opozitie cu oferta dominanta de iaurturi care abordeaza consumatorul pe temeiuri mai degraba medicale. Zuzu spune ca nu trebuie sa fii bolnav ca sa savurezi un iaurt proaspat si gustos. Gama Zuzu este prezenta pe raft in 23 de produse - lapte si iaurturi - si se adreseaza in primul rand persoanelor tinere si familiilor din mediul urban, ceea ce a impus directiile de dezvoltare a brandului.