Echipa de creativi romani formata din Tudor si Daria Brandusoiu a castigat pitch-ul deschis de Istrabenz prin OpenAd.net. Este al doilea pitch castigat de cuplul de creativi romani. Castigatorii pitch-ului au fost anuntati la Festivalul Adprint 2006, unde OpenAd.net a sponsorizat seminarul sustinut de Malika Rodrigues, editor la Brand Equity, revista de publicitate si marketing a "The Economic Times" din India.
Ideile castigatoare propuse de Tudor si Daria Brandusoiu sunt: "Explorers of the new century" si "Keep the dreams alive". Creativii romani au castigat si licenta pentru aceste idei, precum si premiul constand in 4.400 USD.
"Ii dorim lui OpenAd viata lunga! Faptul ca am castigat pitch-ul cu ambele idei propuse este, cu siguranta, un impuls sa continuam. Propunerile noastre creative au demonstrat ca publicitatea corporatista dedicata unei companii de investitii, chiar daca suna infricosator, nu trebuie sa fie conventionala si seaca. Oamenii de afaceri sunt la fel ca toti ceilalti oameni si au dreptul sa se bucure de publicitate creativa", au declarat Tudor si Daria.