Un criteriu important in evaluarea oricarei reclame este acela al componentei vizuale, cunoscut si sub numele de "beneficiu vizual". Ce se intampla daca acesta este incalcat flagrant? Uitati-va la reclama "Wiesana".
Prim plan-ul cu niste maini uscate care ridica doua gantere te fac sa te intrebi: o noua campanie sociala despre femeile din inchisori?
In cadrul urmator iti dai seama ca e o gospodina obosita (probabil de efortul initial) care zambeste timid, parca jenata de contrastul dintre tricoul verde si halterele rosii.Trista aparitie intinde margarina pe multe felii de paine. Gospodina arata cum arata, n-o fi fost timp de un casting ca lumea, in fond adevarata vedeta intr-o reclama este produsul.
Dar product stylist-ul, in cazul in care exista unul, se pare ca lucreaza pentru concurenta. Feliile de paine cu margarina sunt exact opusul feliilor apetisante din reclamele Rama.
Cineva a a inteles asta si a aparut o a doua versiune care te face sa te gandesti ca margarina Wiesana, desi cu 10% mai multa, pur si simplu nu arata bine la televizor. De aceea, in locul vedetei, au fost distribuiti cei mai banali trei cartofi impreuna cu o frunza de patrunjel.
Un articol de Adriana Lomnasan