Mai mult de 100 de lucrari aprobate in competitia PUMA T7 The Creative Factory

Mai mult de 100 de lucrari aprobate in competitia PUMA T7 The Creative Factory

Mai sunt doua zile in care cei pasionati de design pot sa isi inscrie lucrarea in cadrul competiei PUMA T7 The Creative Factory. Pana acum au fost aprobate peste 100 de lucrari in concurs, acestea urmand sa fie votate de public si juriul profesionistilor.

Participantii trebuie sa transforme jacheta intr-un veritabil billboard pe care sa isi expuna mesajul. Pot adauga desene sau material pe jacheta si ii pot schimba culoarea in intregime sau partial, cat timp nu modifica in niciun fel forma sa (atat forma de ansamblu, cat si forma partilor din care e facuta). Inscrierile se fac fie cu ajutorul simularii 2D a jachetei, disponibila in kitul de participare, cu designul aplicat pe ea, vazut din fata si din spate, fie prin fotografierea produsului finit.

Cele mai interesante lucrari inscrise in competitie abordeaza atat teme de responsabilitate sociala, cat si teme abstracte. Unele modele pentru jacheta PUMA T7 sustin cauze nobile precum incetarea discriminarii, altele promoveaza un stil de viata mai sanatos si mai putin risipitor din punct de vedere al energiei, iar unele lucrari mai optimiste ilustreaza orase, ADN-ul insusi al brandului PUMA sau pur si simplu desene abstracte.

Cultura Hip Hop exprimata prin stilul de imbracaminte a devenit un fenomen global, iar Jacheta PUMA T7 Kulture contine referinte si simboluri ale acestei culturi urbane, dupa cum a fost descrisa chiar de creatorul acesteia.

Pentru ca niciodata nu putem avea destui supereroi care sa apere cauze nobile, lucrarea Payback Time a fost creata din dorinta de a introduce in lumina reflectoarelor un nou justitiar. Menirea acestuia este sa razbune copacii taiati, animalele ucise, nu face compromisuri si nu iarta nimic.

Designul pentru jacheta PUMA ARMY militeaza la propriu pentru Armata PUMA, iar de aceasta data jacheta este folosita drept uniforma Generalului. Un model inedit care promoveaza valorile si stilul jachetei PUMA T7.

Inscrie si tu un design pentru jacheta PUMA T7 pe platforma de creatie The Creator pana pe data de 24 noiembrie, iar daca dovedesti ca esti un adevarat geniu creativ, vei putea castiga premii in valoare de 4.000 de euro plus jacheta PUMA T7 personalizata cu designul realizat de tine.

Pe masura ce sunt admise in concurs vor fi evaluate doar lucrarile finaliste, care corespund brief-ului, regulamentului si care sunt publicate in pagina competitiei www.thecreator.ro/PUMAT7. Evaluarea acestor lucrari va fi facuta de catre doua jurii, in perioada de voting: juriul publicului larg, care reprezinta 40% din media finala si juriul profesionistilor care reprezinta 60% din media totala.

Orice utilizator cu un cont IQads valabil poate acorda din contul sau, prin sistemul de votare IQads, cate un vot uneia sau mai multor lucrari admise in competitie, pe care le apreciaza. Dintr-un cont de utilizator, o lucrare poate fi votata cel mult o data, dar un utilizator poate vota oricate lucrari din competitie.

La finalul competitiei, vor fi acordate 4 premii. Castigatorul premiului I va fi recompensat cu 1.500 de euro, cel de pe locul II va primi 1.000 de euro si cel de pe locul III – 500 de euro. Va mai fi acordat un premiu special de 1.000 de euro si pentru cea mai buna lucrare avand ca tema responsabilitatea sociala. Fiecare dintre castigatori va primi si jacheta PUMA T7 personalizata cu designul sau.

In pagina competitiei (www.TheCreator.ro/PUMAT7) gasiti brieful detaliat, regulamentul si celelalte detalii legate de inscriere, precum si lucrarile finaliste, pe masura ce vor fi admise in concurs.

Despre PUMA T7

PUMA T7 este o jacheta creata in 1969, re-editata in fiecare an in culori diferite, dar pastrand per total aspectul retro. Ea face parte din colectia PUMA Archive si e realizata 100% din poliester reciclat. Numele de T7 vine de  la unul din elementele distinctive, banda de pe maneca, ce masoara 7 cm in partea superioara, de langa guler.

Despre PUMA The Creative Factory

PUMA The Creative Factory este o initiativa ce se adreseaza oamenilor ce vor sa se implice in designul produselor pe care le poarta. In 2010, fabrica de creatie si-a deschis portile prin aducerea in Romania a "unui mini-laborator de creatie" de pantofi, prezent acum in magazinul PUMA din Mall AFi Cotroceni. Intreaga "opera" se pre-vizualizeaza printr-o aplicatie de iPad prin care poti da share designului tau pe conturile de socializare, ca sa admire si altii maiestria cu care ai imbinat culorile si texturile tenisilor.In 2011, initiativa se extinde si asupra articolelor de imbracaminte, astfel incat prima care intra in procesul de creatie este jacheta simbol a brandului PUMA, jacheta T7.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune


Comentarii

John Richardson
acum 13 ani
Femei dezbracate,un iepuras reprezentand puma si mai ales puma army: "eu sunt general,ba nuuu EU sunt general"...clar merita urmarit spamu-ull asta


Branded


Related