In urma castigarii pitch-ului care a avut loc in mai 2009, AdVenture si Mediafax Group, partenerul pe zona online, au castigat contul Green City, proiectul rezidential dezvoltat pe DN5 Bucuresti – Giurgiu, informeaza un comunicat emis de AdVenture. AdVenture si Mediafax Group au realizat strategia de comunicare a proiectului.
Comunicarea buna cu dezvoltatorul si ESOP, principalul agent de vanzari Green City, a constituit unul dintre punctele esentiale in dezvoltarea unei strategii cu un raport bun calitate-pret, potrivit comunicatului.
"Strategia propusa de AdVenture a fost una mai mult decat naturala pentru o agentie care “simte” trendurile si intelege valoarea lor: refacerea brandului din temelii prin realizarea unei identitati reprezentative si directionarea a 90% din bugetul de comunicare catre mediul online, singurul mediu de comunicare ce permite o investitie cost effective, perfect targetata si masurabila la nivelul eficientei pe care ti-ar oferi-o TV-ul. Mai mult decat atat, avand alaturi un partener ca Orlando Nicoara, General Manager Mediafax Group, strategia castigatoare de comunicare la nivel de online s-a conturat cu usurinta", a declarat Violeta Marinescu (Client Service Director, AdVenture).