O masina care sta pe loc la viteza maxima

O masina care sta pe loc la viteza maxima

Pentru reclama urmatoare nici un motor nu a fost supraturat, nici o acceleratie nu a fost bruscata, servodirectia nu a avut deloc de suferit. Ce fel de masina, va intrebati, poate sa fie atat de rapida si in acelasi timp atat de rezistenta? Ce altceva? O masina care sta pe loc.

Cei de la BBDO Toronto au scos in lume un model nou-nout de Mercedes Benz (mai precis 2012 C Classe Coupe) pe care nu l-au dat pe mainile consumatorilor in stilul cliseistic cu care am fost obisnuiti (stilul "Luati de testati, dragi consumatori"), ci l-au prezentat publicului pe principiul “Nu atinge, doar priveste”. Pai si cum ne dam seama cat de rapida e o masina daca nu o testam? E suficient sa vedem cum toate celelalte lucruri din jurul ei incetinesc, propun cei de la BBDO.

Obiectele "incetinite" asezate strategic pe fundalul Mercedes-ului nu sunt altceva decat elemente de decor "ajustate" nitel astfel incat sa para blurate, ca si cum ar fi in viteza. Iluzia optica nu e posibila decat pentru curiosii care au o anumita perspectiva asupra masinii, altfel trucul este complet dezvaluit.

Pentru cei care n-au permis sau nu pot conduce si si-au dorit intotdeauna sa fie stapani pe o masina puternica, e suficient sa arunce un ochi pe fereastra dreapta si sa-si roage un prieten detinator de foehn sa produca ceva briza. Iar visul devine realitate! Si uite asa se reinventeaza o idee cliseistica.

Pe de alta parte, avem soferii cu adevarat pasionati de condus, ma refer la cei care vad masina ca pe un membru al familiei, care nu concep ideea de a o imprumuta si care lasa cu inima tremuranda cheile pe mana mecanicului. Genul asta de soferi va vrea de fiecare data sa testeze masina, va prefera intotdeauna sa simta mirosul pielii, senzatia acceleratiei in stomac, sa auda sunetul de roti scrasnind la prima curba. Iar ad-ul asta e suficient de intrigant incat sa-i faca sa vrea si mai tare un test drive. E genul de publicitate care ar aduce foarte repede consumatorii la reprezentantele auto cu zambetul pe buze si cu gandul "Vreau sa vad si eu cat de rapida e masina asta!".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Catalin Milea
acum 13 ani
ca sa completeze vizual reclama mergea adaugat un blur radial la roti...


Branded


Related