Lowe&Partners a dezvoltat campania de activare "Lasa-te in voia tentatiei si intra in jocul oglinzii magice" in holul Cinema City Cotroceni, continuata pe pagina de Facebook Kinder Bueno Romania print-o aplicatie dezvoltata de HyperActive, informeaza un comunicat emis de GolinHarris Bucuresti.
Timp de 4 saptamani, peste 760 de femei care au trecut prin fata unei cabine care avea pe unul dintre pereti o oglinda au fost complimentate de un improvizator, timp in care un desenator care se ascundea in spatele oglinzii le-a schitat portretul.
"Galeriile si rafturile sunt sufocate de promotii si activari. Strategia noastra a fost sa iesim din sfera clasica si sa gasim o noua abordare intr-un spatiu relevant pentru consumatorii Kinder Bueno: femei tinere, educate si independente. Conceptul campaniei a gravitat in jurul ideii de seductie si ce element putea fi mai potrivit decat oglinda?", a spus Ana Smultea (Senior Account Manager, Lowe&Partners).