Tudor Nastase, Senior Graphic Designer pentru Rusu+Bortun Brand Growers, va veni joi in Club Kadett pentru a le vorbi cadetilor despre design. Aceasta intalnire face parte din seria de traininguri dedicate art direction-ului, de care cadetii se vor bucura in timpul lunii noiembrie.
Cadetii vor afla informatii despre doua metode de a face design: design grafic si ilustratie. Tudor le va explica diferentele dintre cele 2 abordari, motivele pentru care un material ar trebui sa foloseasca mai degraba design grafic sau ilustratie si le va arata lucrari care folosesc intr-un mod fericit una din cele 2 metode.
Tudor a fost Art Director pentru Biblos, apoi pentru Sister & Co. timp de 2 ani, perioada in care a facut parte din echipa care a castigat un Silver Effie in 2007 pentru Bucegi. Incepand cu 2008, face parte din echipa Rusu+Bortun Brand Growers. De-a lungul timpului, el a lucrat pentru clienti precum Bayer, Heineken, Zapp, Albalact, OvidiuRom sau IQads.
Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads cu sprijinul agentiei-partener Mercury360. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului -www.IQadsKadett.ro.
Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii