Wunderman va realiza campaniile de consumer si retail pentru Microsoft Romania, informeaza un comunicat emis de agentie. Wunderman ofera servicii de creatie, strategie si online. Agentia a fost aleasa in urma pitch-ului organizat de Microsoft Romania, in cadrul caruia a obtinut cel mai mare punctaj in comparatie cu celelalte agentii participante.
“Ne doream foarte mult sa ne clasam pe primul loc in randul agentiilor care ofera servicii companiei Microsoft. Timp de un an am derulat in principal campanii de B2B pentru Microsoft cu cea mai mare sarguinta, asteptand ocazia sa ne dovedim creativitatea si competentele pentru a ataca si castiga partea de consumer. De altfel, brieful de pitch a fost precedat de implicarea echipei Wunderman intr-o campanie de acelasi tip adresata consumatorilor: campania 'Back to school'. Prin aceasta campanie am demonstrat creativitatea, capacitatile strategice si de management ale echipei Wunderman precum si dorinta de a derula o campanie de success care imbina medii si canale de comunicare diverse (online, social media, retail, etc)”, a declarat Atena Chiper (Managing Partner Digital Talk, divizia de online a Wunderman Romania).
Comentarii