Spotul "Floare de curatare" parte a campaniei dezvoltate de BrandTailors pentru Peak

BrandTailors a lansat spotul "Floare de curatare”, ca parte a noii campanii dezvoltate pentru Peak, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania repozitioneaza brandul prin evidentierea caracteristicilor produsului.

Spotul TV exploateaza facilitatea cu care pot fi utilizate produsele Peak pentru curatarea vasului de WC. Peak apare in clip drept "gardianul toaletei", idee exprimata atat prin logoului brandului, cat si prin sloganul "Stop murdariei!" evidentiate la finalul spotului.

"Pentru relansarea Peak am gandit o noua strategie media si de comunicare, prin care dorim sa crestem relevanta brandului pentru consumatori, in mod distinctiv si memorabil. Brief-ul catre agentie a avut trei cerinte importante: comunicarea noii pozitionari, anuntarea lansarii unor produse inovatoare in portofoliul Peak si evitarea tuturor cliseelor din categoria produselor de ingrijire a toaletei: femei 'disperate', toalete foarte murdare, produse 'minune', personaje din desene animate. Prin contrast, Peak spune cu onestitate 'Stop murdariei!', ceea ce inseamna ca propunerea BrandTailors raspunde cu succes tuturor cerintelor noastre", a declarat Daniela Placintaru (Marketing Manager, Interstar Chim Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related