Competitia filmelor mai scurte decat un trailer

Competitia filmelor mai scurte decat un trailer

Competitia de scurtmetraj organizata la nivel international de Empire Awards cu sprijinul Jameson Irish Whiskey este in plina desfasurare. Din cele 20 de tari participante, 13 au dat start competitiei Done in 60 Seconds, printre care se afla, pentru prima data, si Romania.

Regizorii, fie ei profesionisti sau amatori, trebuie sa realizeze un clip de 1 minut in care sa recreeze filmul preferat, comprimand actiunea si evolutia personajelor. Nu se cer filme originale, ci remake-uri. Deci in cazul in care aveti un film preferat, sau unul care v-a displacut atat de mult incat vreti sa va razbunati facandu-i o parodie, eu zic sa treceti la treaba pentru ca este prima voastra sansa de a castiga premii in valoare de 4.500 de euro plus o excursie in Londra, la Finala Globala Jameson Empire Done in 60 Seconds de pe 23 martie.

La capitolul inscrieri, in acest moment, concurentii din Rusia sunt pe primul loc, acestia avand cele mai multe inscrieri in competitie pana acum. Printre inscrierile din acest an va puteti delecta cu remake-uri ale unor filme celebre precum Pirates of the Caribbean, Moulin Rouge, Catwoman, Jaws, Transformers, Saw, Blair Witch, Beauty and the Beast, American Beauty sau Pi.

Varianta inscrisa in concurs a celebrului film Pirates of the Caribbean il ilustreaza pe Jack Sparrow intr-o maniera aproape la fel de amuzanta ca in filmul original, insa de aceasta data nu este prezenta nici o femeie din trecutul lui, doar cateva schelete obsedate sa il omoare.

O varianta mai putin siropoasa, dar la fel de tragica a dramei muzicale Moulin Rouge, a fost inscrisa in concurs de catre Sergey Potapov. In acest remake, personajele canta, danseaza si sufera in acelasi timp, prezentandu-ne o adevarat lectie de viata.

Varianta de 1 minut facuta pentru CatWoman ne prezinta triumful felinelor si sarmul acestora.

In 60 de secunde se poate face un remake si filmelor horror, care probabil sunt mai usor de vazut decat originalele care dureaza prea mult, iar anul acesta a fost inscris in competitie o varianta la fel de insangerata a filmului Jaws.

Iar in parodia filmului Transformers robotul Optimus Pride este rus si bineinteles, danseaza Kazacioc.

Castigatorii etapei din Romania vor fi desemnati de un juriu local dar si de votul publicului larg, exprimat prin Like-uri la filmele de pe canalul oficial de pe YouTube (calificativele conteaza fiecare in proportie de 50% la nota finala).

Aveti timp sa va inscrieti lucrarile pe site-ul www.jamesonempirediss.com pana pe 20 ianuarie 2012, ora 23:59. Dupa aprobarea in concurs, scurtmetrajele vor fi publicate pe canalul de YouTube al competitiei unde vor putea fi votate de publicul larg pana pe 10 februarie 2012, prin intermediul Like-urilor.

Mai multe informatii despre competitia de film Jameson Empire "Done in 60 Seconds" sunt disponibile pe www.jamesonempirediss.com si pe pagina de Facebook Jameson Romania (www.facebook.com/Jameson.Romania), unde se gaseste un tab dedicat noutatilor despre competitie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related