Adrian Pavelescu despre jobul in Marketing Direct & Interactive: "E un domeniu in care, daca intri, nu mai iesi"

Adrian Pavelescu despre jobul in Marketing Direct & Interactive: "E un domeniu in care, daca intri, nu mai iesi"

Adrian Pavelescu (Direct Marketing Manager, Mercury360) vorbeste despre jobul in Direct Marketing & Interactive, criteriile dupa care angajeaza si cum vede evolutia DM in Romania la nivel de agentii, clienti si consumatori. 

IQads: Cum ar trebui sa se pregateasca un student care vrea sa lucreze in Marketing Direct si Interactive?

Adrian Pavelescu: Eu am intrat de mult, nici nu mai tin minte, am intrat punctual intr-un proiect care se numea UniversiDAR,  un proiect de sampling in universitati in care puneam mai multe mostre de la diversi clienti pe care ii aveam in momentul ala si le distribuiam cu forta de field in universitati. Era foarte fain proiectul, dar era incredibil de mult de munca: trebuia sa ma duc la toti clientii si sa negociez conditiile de intrare in pachet pentru ca, iti dai seama, unul voia un flyer, unul voia o mostra, trebuia sa negociez preturile, dupa care trebuia sa lucrez pe partea de comunicare. Era un proiect epuizant. L-am facut atunci, in 2004, dupa care mi s-a propus sa raman in Mercury360. Mi s-a parut interesant si apoi n-am mai putut sa plec. Si am incercat, dar n-am mai putut. Volumul de proiecte e atat de mare, oportunitatile sunt atat de multe, directiile de dezvoltare totdeauna sunt absolut explozive, incat n-ai cum sa mai iesi. E un domeniu in care, daca intri, nu mai iesi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related