BDR Associates, cu sprijinul Nielsen Romania, a anuntat in cadrul unei conferinte de presa topul celor mai apreciate branduri de catre consumatorii romani, ca urmare a rezultatelor studiului Superbrands, incheiat in luna septembrie a acestui an.
Astfel, potrivit rezultatelor, primele 10 branduri Superbrand in Romania pentru anul 2011-2012 sunt: Borsec, adidas, Mercedes-Benz, Dr. Oetker, IKEA, Coca-Cola, Nike, BMW, Jack Daniel’s si Orbit.
Top 5 Superbrands pentru categoria bauturi carbogazoase sunt: Coca-Cola (67%), Pepsi (57%), Santal (34%), Nestea (34%), Red Bull (32%). La categoria apa minerala, liderul in preferintele consumatorilor este Borsec (68%), urmata de Dorna (41%), Perla Harghitei (31%), Biborteni (24%) si Bucovina (18%). Heineken s-a dovedit a fi cea mai apreciata bere de catre 47% dintre respondenti, urmata de Stella Artois si Tuborg cu 44%, Carlsberg cu 38% si Beck’s cu 32%.