Initiative a dezvoltat si implementat prima campanie media Lidl in Romania

Initiative a derulat in print si TV prima campanie de imagine Lidl Romania, lansata pe 11 octombrie, odata cu inaugurarea in Romania a 11 magazine Lidl, informeaza un comunicat emis de Golin Harris.

"Ne bucuram sa fim partenerul Lidl si suntem pregatiti sa sprijinim cu tot know-how-ul Initiative comunicarea lor in Romania. Fiind prima campanie Lidl, debutul a fost important, am facut un tur de forta pe TV si print pentru a sustine cresterea notorietatii brandului pe piata romanesca", a declarat Alexandra Olteanu (Managing Director, Initiative).

Campania de imagine se axeaza pe comunicarea specificului regional al produselor din portofoliul Lidl si sustine pozitionarea companiei de a oferi zilnic romanilor produse de calitate la cel mai bun pret, direct de la producatori, in zone din imediata lor proximitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related