[UPDATE] Campanie cu Augmented Reality Billboards pentru lansarea Volkswagen Beetle 2012 in Canada

[UPDATE] Red Urban Canada a realizat pentru lansarea modelului Volkswagen Beetle 2012 campania "Juiced Up", constand intr-o o serie de printuri, panouri stradale si bus shelters care ofera experiente de Augmented Reality in care masinile din ad-uri devin animate, potrivit unui articol al mediabistro.com.

Pentru a arata ca Volkswagen Beetle "se uita putin in trecut si mult in viitor', campania foloseste publicitatea stradala conventionala alaturi de Augmented Reality.

La finalul clipului de prezentare a campaniei apare mesajul "And see why the 2012 Beetle is the buggy with punch", facand referire la jocul Punch Buggy (in care jucatorii care vad primii un VW Beetle ii lovesc pe umar pe cei care nu l-au vazut).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related