Crezi ca promisiunea unui orgasm te-ar convinge sa deschizi un cont la o anumita banca?

Crezi ca promisiunea unui orgasm te-ar convinge sa deschizi un cont la o anumita banca?

Si eu care credeam ca ING Bank sunt neconventionali in reclame, cand inghesuie oamenii in niste camere mici zicandu-le ca vor sa-i trateze ca pe niste oameni mari. Si despre Zanul de la Banca Transilvania ma gandeam ca s-ar putea sa fie putin cam prea sugubat pentru imaginea unei banci. Dar pe langa orgasmul pe care-l provoaca deschiderea unui cont la banca Komercni, toate astea mi se par niste abordari destul de normale.

Bucura-te de primul contact cu tranzactiile bancare

Ei da, la prima vedere ar putea parea doar un simplu slogan care pregateste studentul doritor sa-si deschida un cont in banca pentru o tranzactie bancara reusita, servicii bune, personal competent. Dar nu, de fapt avertizeaza studentul ca daca apeleaza la serviciile bancare ale Komercni Banka e aceeasi chestie ca atunci cand se duce la un salon de masaj erotic. Trebuie sa fie pregatit pentru un orgasm.

One night stand

Potrivit prezentarii de pe site-ul oficial, Komercni Banka face parte din KB Group si este membra Group Societe Generale. De asemenea, este printre cele mai bune si cunoscute banci din Cehia si din Centrul si Estul Europei. Deci vorbim de o banca respectabila. Sunt de acord ca din multitudinea de servicii pentru studenti disponibile pe piata, o banca serioasa trebuie sa ia niste masuri serioase ca sa se poata face remarcata. Orgasmul nu e tocmai ce aveam in minte, dar pana la urma cu cat mai socanta prezentarea, cu atat sunt mai multe sansele sa fie retinuta. Dar ce se intampla daca, dupa ce trece socul studentilor si curiozitatea rezultata din campania asta, n-o sa ramana efectiv nici un client?

Cu alte cuvinte, campaniile-soc sunt la fel de folositoare ca niste promotii cu reduceri masive. Da, e foarte probabil sa genereze niste cumparatori pe moment, care sa cumpere produsul cand e perioada reducerii, dar cel mai probabil n-o sa-i fidelizeze. Si in cazul asta, studentii vor fi atrasi de clipul cu orgasmul si de reclama din revista online, prin urmare campania va avea multa vizibilitate. Dar vanzarile? Pentru ca studentii nu afla nimic substantial din clipul cu princina, se vor multumi doar sa-l vada pe YouTube fara sa verifice neaparat oferta bancii (disponibila online). Deci, intre banca si consumator s-ar putea sa nu se stabileasca o relatie stabila. S-ar putea ca, pana la urma, sa fie doar un one night stand cu un orgasm pe fuga.

Si daca simuleaza?

Mai exista varianta foarte probabila ca studentul din era asta digitala, sceptic din fire si predispus sa faca niste cercetari inainte sa cumpere, sa verifice oferta, sa nu-i convina si sa declare la sfarsit ca banca promite mai mult decat ofera in realitate. Adica, pastrand acelasi ton ca mai sus, banca arata un orgasm simulat, nu unul real. Imaginati-va dezamagirea unui student care primeste mai putin decat i se promite. Exista posibilitatea ca banca sa nu mai aiba vreodata o sansa la o relatie reala, in momentul in care studentul afla ca a fost dus de nas cu false propuneri. O simulare nu se iarta niciodata!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Sorin Andreescu
acum 13 ani
dragutz!


Branded


Related