Inca 12 zile pentru a crea pe cel mai spectaculos format publicitar de pe web: pagina de login Yahoo! Romania

Inca 12 zile pentru a crea pe cel mai spectaculos format publicitar de pe web: pagina de login Yahoo! Romania

The Yahoo! Login Page Creative Competition ofera pasionatilor de design inca 12 zile pentru a se exprima pe pagina de login a Yahoo! Romania. Data limita pentru inscrieri este 7 noiembrie 2011, ora 23:59, pe platforma competitiei: TheCreator.ro/TheLoginPage.

Lucrarile pot fi realizate pentru un brand anume sau fara branding si pot fi statice sau interactive (Flash). Brandul poate fi unul inventat sau real. Singurul element obligatoriu de inclus in design este casuta de login. Ea nu trebuie in nici un fel sa fie modificata sau sa i se schimbe pozitia in pagina.

Apoi, intre 9 si 24 noiembrie, toate lucrarile finaliste vor fi evaluate de catre un juriu de profesionisti si de catre publicul larg, prin intermediul paginii de competitie. Juriul profesionistilor este format din Liviu Turcanu (Creative Director, Mercury360), Claudiu Dobrita (Creative Director, Draftfcb), Charles Davies (EMEA Marketing Director, Yahoo! Elvetia), Josh Partridge (Head of Operations, Yahoo! Expansion Markets), Mihai Fanache (Director General, Mediacafe Interactive) si Monica Dudau (Project Manager, IQads).

Nota finala va fi stabilita prin media ponderata intre media notelor acordate de catre juriul de profesionisti (60% din nota finala) si media acordata lucrarii de catre publicul larg, prin vot online (40% din nota finala).

La finalul competitiei, autorilor lucrarilor cu cele mai mari note le vor fi acordate 3 premii, in valoare totala de 2.200 de euro: premiul 1 – 1.000 de euro, premiul 2 – 700 de euro, premiul 3 – 500 de euro.

Pe pagina competitiei sunt disponibile brieful detaliat al competitiei, regulamentul si celelalte detalii legate de inscriere, precum si lucrarile finaliste, pe masura ce sunt admise in concurs.

Pana in acest moment, au fost admise cele mai bune 17 inscrieri in concurs. Creatiile finaliste au fost realizate fie de profesionisti in design, fie de pasionati. Ele promoveaza branduri dintre cele mai diverse, de la site-uri de reduceri, la magazine online de lenjerie intima, la produse de ingrijire a parului.

The Yahoo! Login Page este o competitie organizata de IQads, cu sprijinul Mediacafe Interactive, pe platforma de concursuri de UGC a IQads, TheCreator.

Despre The Login Page

Pagina de login a Yahoo! este cel mai indraznet format publicitar de pe web, oferind 1440 x 1024 de pixeli celor interesati sa isi spuna povestea. E singura panza digitala care ofera brandurilor tot spatiul de pe o pagina vizitata zilnic de un milion de romani.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related