Inconjurat de cele 25 diplome primite la gala "10 ani de creativitate romaneasca" si avand pe ecranul din spate declaratii si spoturi ale catorva dintre cei mai mare clienti ai Leo Burnett, Stefan Iordache (COO, Leo Burnett) a deschis conferinta data cu ocazia aniversarii a 10 ani de competitie ADOR si a implinirii a 17 ani de la aparitia Leo Burnett Romania prin expunerea motivelor care l-au facut sa se simta mandru de Leo Burnett in acesti ani.
Acesta a spus ca e mandru ca au reusit sa se tina de promisiunea de a castiga timp de 5 ani la rand la ADOR, ca Leo Burnett semneaza cea mai buna campanie a ultimilor 10 ani (Bergenbier – "Ziua barbatului"), ca Prigat, clientul Leo Burnett, este unul dintre cele mai premiate branduri romanesti, ca au castigat premiile pentru cele mai bune spoturi TV ale deceniului (Altex – "Batman" si "Starwars"), cel mai bun outdoor (Antipa – "Dinozaurii") si cea mai buna campanie interactiva din 2011 (Petrom – "Redescopera Romania"). Lista a fost completata de Effie-urile castigate in Romania si de precizarea ca Leo Burnett a fost premiata de 2 ori la APG Creative Strategy Awards si ca e singura agentie din Romania care a castigat EuroEffie-uri.
Stefan Iordache a spus ca toate aceste campanii au schimbat piata, clientii si industria publicitatii si ca Leo Burnett a reusit sa mobilizeze o intreaga generatie de creativi. Alte motive de mandrie sunt oamenii din agentie, Stefan Iordache precizand ca 25 dintre colegi sunt in Leo Burnett de peste 8 ani, iar media de vechime este de peste 5 ani. Prezenta constanta in Topul Angajatorilor si aparitia in Topul Superbrands sunt alte doua realizari la care s-a referit Stefan Iordache in discurs.
Ioana Iordache (Director Executiv, Leo Burnett) a amintit si ca Leo Burnett este agentia care a dat cei mai multi profesori.
Au fost mentionati si cativa dintre cei mai importanti clienti ai agentiei: P&G (15 ani), Starbev (14 ani), Altex (8 ani), Strauss (6 ani), Samsung (5 ani), Petrom (4 ani), Groupama (3 ani).
COO-ul Leo Burnett a reluat ideea spusa de Bogdan Naumovici la AdBreak #42 conform careia agentia nu mai livreaza campanii, ci solutii creative la probleme de business, dand ca exemplu campaniile "Redescopera Romania" si "Romania creste prin bun simt si responsabilitate" pentru Petrom, reintoarcerea lui Bergenbier la culoarea galbena, campania "House of fun" pentru Herbal Essences.
Intrebat despre agentiile care au ales sa nu participe la aceasta ultima editie ADOR (McCann Erickson, Headvertising si CAP), Bogdan Naumovici a comentat ca "nu au venit pentru ca nu au spirit combativ". Despre campaniile pentru Unirea, Murfatlar, Vodafone cu Paul si Cristina a spus ca este pacat ca nu au participat pentru ca ar fi luat cu siguranta multe premii, iar despre campania ING a comentat ca face o nota aparte in domeniul financiar si ca ii pare rau ca nu au fost rasplatiti clientii prin premii.
Discursul lui Stefan Iordache s-a incheiat cu indemnul adresat agentiilor si clientilor de a se intoarce la indrazneala din urma cu 10 ani si de a nu isi mai ascunde deciziile in spatele focus-group-urilor.