AdBreak #43: Editia cu amintiri despre cele mai bune reclame romanesti din ultimii 10 ani

AdBreak #43: Editia cu amintiri despre cele mai bune reclame romanesti din ultimii 10 ani

Ciuc Premium prezinta AdBreak #43, marti, 25 octombrie, ora 19:30, in Music Club. Directori de creatie si cativa dintre clientii de la cele mai premiate branduri din cadrul competitiei “10 ani de creativitate romaneasca” vin sa depene amintiri legate de cele mai bune reclame romanesti din ultimii 10 ani.

Invitatii vor povesti cum s-au nascut cele mai memorabile reclame romanesti, cu replici care au intrat in folclor: “Laser, frate!”, “Da’ halatul? Cat e halatul?”, “Tu nimic, Batman, Batman!”, “ N-ai cu cine, ma,  niste tarani!”, “Ai nostri sunt mai destepti decat ai lor”, “Feedback is Fifty”.

Invitatii primelor doua paneluri vor fi: Robert Tiderle (Creative Director, Papaya), Liviu David (Creative Director, Next Advertising), Octav Gheorghe (Creative Director, Gavrila & Asociatii), Mihai Gongu (Creative Director, Graffiti BBDO), Ema Prisca (Executive Creative Director, Grey-G2 Romania), Razvan Capanescu (Creative Director, Publicis), Andrei Tripsa (Creative Director & Managing Partner, Three),  Costin Milu (Creative Co-Director, Propaganda), Claudiu Dobrita (Creative Director, DRAFTFCB).

Panelul 3 va fi dedicat agentiei care a primit cele mai multe premii (25) la Gala „10 ani de creativitate romaneasca” si clientilor cu care au lucrat la vremea respectiva la campaniile premiate. Invitatii sunt: Bogdan Naumovici (Creative Director & Managing Partner, 23 Communication Ideas), Laurentiu Semeniuc (Senior Strategic Planner, 23 Communication Ideas), Carmen Tiderle (Creative Director, Leo Burnett), Ștefan Iordache (COO, Leo Burnett Group), iar cu amintiri despre Bergenbier va veni Mihai Ghyka, in prezent Chief Commercial Officer Consumer Business Unit la Vodafone. Despre cum au colaborat cu agentia pentru campaniile Prigat va povesti Eusediu Margasoiu (Managing Partner, The Network).

Editia #43 AdBreak va fi moderata de Ana Militaru, Redactor-Sef IQads.
Pentru a participa la eveniment, doritorii se pot inscrie la adresa [email protected].

Parteneri media ai evenimentului sunt: SMARK, Q2M, 24FUN si MONEY.ro. 
AdBreak este un eveniment IQads, recomandat de Radio Guerrilla.

AdBreak este singurul eveniment lunar dedicat pasionatilor de publicitate, de la tineri aspiranti la reprezentanti ai industriei de publicitate si marketing din Romania. Din anul 2004, AdBreak aduce, editie de editie, in fata membrilor comunitatii IQads pe cei mai importanti profesionisti ai industriei si propune spre dezbatere temele de actualitate din publicitatea romaneasca.

Despre IQads

IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related