In cadrul Galei "10 ani de creativitate romaneasca", care a avut loc pe 18 octombrie, la Opera Nationala Bucuresti, au fost aplaudate cele mai bune lucrari ale publicitatii romanesti din ultimii 10 ani (Poze de la gala se gasesc aici). Agentiile care au urcat pe scena sunt: Gavrila&Asociatii, GMP Advertising, Graffiti BBDO Bucharest, Grey-G2 Romania, Leo Burnett Group, Lowe&Partners, Next Advertising, Odyssey Communication, Ogilvy Group Romania, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis, Right Media, Saatchi & Saatchi Romania si Webstyler.
In total, 15 agentii au obtinut 70 de premii. Sectiunile de produse si servicii cu cei mai multi premianti sunt: Fast Moving Consumer Goods – Food & Drinks, cu 21 de premii, Art, Culture, Media & Entertainment, in care au fost premiate 17 lucrari, si Fast Moving Consumer Goods – Cosmetics, Toiletries, Pharmacy & Household and pet care products cu 7 premii.
Cele mai importante premii ale serii au fost Best of Category – acordate pentru cele 6 categorii de concurs: la Integrated Campaigns, premiul a fost revendicat de Leo Burnett Group – "Ziua Barbatului 2007-2011" pentru brandul Bergenbier, la categoria Online, marele castigator a fost Propaganda cu "Prima piesa de teatru pe Facebook" pentru Undercloud, Best TV a plecat tot la Leo Burnett Group pentru Altex, cu spoturile "Batman" si "Starwars", Best Radio a fost primit de Publicis pentru campania realizata pentru Politia Capitalei – "Text Kills", Best OOH s-a dus la Leo Burnett Group pentru "Dinozaurii" – realizat pentru Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa, iar Best Print nu a fost acordat.
Premiile speciale pentru cele mai bune lucrari din 2011 sunt:
TV – Next Advertising pentru spoturile "Vitali" pentru Oskar si "Gelozie" si "Refuz" pentru IQads. Tot pentru TV a castigat si Propaganda cu spoturile "Petrecerea" si "Pisica" pentru Rienergy si cu spoturile "Genul care ia de curiozitate 'ca n-a mai mancat fix din aia'", "Genul caruia ii pasa daca mai ai, da' de fapt nu-i pasa" si "Genul care se da ocupat ca sa ia fara sa ii poti zice nimic" pentru Covrigi de Buzau de la Boromir;
Radio - Publicis cu spotul "Text Kills" pentru Politia Capitalei.
Print – Propaganda cu printul "Femeia de serviciu", realizat pentru Rienergy;
OOH – tot Propaganda a primit doua premii pentru "Femeia de serviciu"- Rienergy si "In deriva – Diana" pentru serialul In Deriva;
Online – Odyssey Communication pentru campania "Concert la injectoare" pentru Rompetrol; Leo Burnett Group – "Redescopera Romania 2010" pentru brandul Petrom; Propaganda cu "Prima piesa de teatru pe Facebook" pentru Undercloud;
Integrated Campaigns – Graffiti BBDO Bucharest pentru campania "Pepsi Cola. Si ieri si azi." si Propaganda pentru campania "Continua sa continui" pentru Rienergy.
Cele mai premiate branduri ale serii au fost: Altex, Antipa, Bergenbier, Bucegi, Furazolidon, Prigat, Rienergy, Timisoreana si Western Union.
In competitie au fost inscrise 23 de agentii si peste 600 de lucrari. Toate lucrarile participante vor fi incluse in prima arhiva a publicitatii romanesti, care va fi disponibila online pe siteul www.zeceani.ro in curand si se vor putea viziona si in cafeneaua Insitute, The Cafe, in perioada 20 octombrie - 1 noiembrie.
Premiile au fost acordate de un juriu format din: Adrian Preda – MRM, Alina Gavrila-Bortun – Gavrila si Asociatii, Andrei Tripsa – Three, Bogdan Moraru – Propaganda, Bogdan Naumovici – 23 Communication Ideas, Carmen Tiderle – Leo Burnett & Target, Catalin Rusu – Rusu+Bortun Brand Growers, Claudiu Dobrita– DraftFCB Bucharest, Corina Bacanu – DDB Bucharest, Cristian Munteanu – TBWA, Dani Macarie – Ogilvy Group, Ema Prisca – Grey Worldwide Bucharest, Emilian Arsenoaiei – Arsenoaiei & Matasel, Liviu David – Next Advertising, Liviu Turcanu – Mercury 360, Mihai Fetcu – Lowe&Partners, Mihai Gongu- Graffiti BBDO, Octav Gheorghe – Gavrila si Asociatii, Laura Iane – Saatchi&Saatchi, Razvan Capanescu – Publicis, Sorin Tranca – Friends Advertising, Titus Dumitrescu – Ogilvy Romania, Vali Suciu – Odyssey Communication.