La Hippos, in Noaptea Agentiilor, a fost Sindrofia Zoofilia

La Hippos, in Noaptea Agentiilor, a fost Sindrofia Zoofilia

In timp ce petrecerea se terminase, poate, in alta parte, la Hippos inca se mai mancau acadele, se motaia la filme, se dansa cu DJ-ul si se faceau fotografii cu hipopotamii. “Zoofilia”, contrar prejudecatilor, a fost o petrecere a iubitorilor de animale care stiu sa se distreze. Iar animalele au fost, intr-o forma sau alta, peste tot.

Inca de la intrare vizitatorii dadeau nas in nas cu hipopotamii de carton, in formele lor neconventionale, pe alocuri indecenti, dar niciodata banali. 23 de astfel de exemplare au asteptat sa fie studiate, imbratisate, fotografiate si reinterpretate. Dincolo de hipopotami, un alt element foarte prezent pe tot parcursul serii au fost mostrele de blanuri despre care, ghizii mei (Oana Brasoveanu – Client Service Director si Martin Balint – Creative Director) povesteau cat sunt de folositoare pentru a acoperi autocolantele rusinoase lipite cu simplul scop de a le tachina pe fetele de la Client Service.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related