Ca sa stiti cum sa va stabiliti traseul in Noaptea Agentiilor, am strans aici toate informatiile despre ce pregatesc agentiile. THE Institute a facut deja o harta si le-a pus pe toate in ordine, sa nu va intoarceti prea mult din drum.
Daca incepeti seara pe la un 7 la Institute, The Cafe (Str. Stirbei Voda, nr. 104-106), puteti sa ajungeti imediat la MB Dragan (Str. Popa Tatu, nr. 59), care promite funky night, finger food, jocuri si altele pe care le descoperiti acolo.
Dupa MB Dragan ajungeti la Leo Burnett & Target (Str. Nicolae Iorga, nr. 13), unde decideti daca sunteti Nefiltrati sau Fresh. Oricum, sunteti cu totii eroi pentru ca la Leo se sarbatoreste egalitatea in fata berii.
Tot acolo, iLeo va cheama in orasulm.eu, sa descoperiti locuri, evenimente, prieteni si surprize.
Starcom a anuntat ca pregateste "Noaptea celor mai orchestrate idei", asa ca aflati de aici cum puteti sa va implicati si apoi sa fiti recunoscuti la Noaptea Agentiilor si sa castigati o bursa IQads Kadett. In vizita la Starcom o sa vi se povesteasca si despre conceptul de transmedia pe care il implementeaza agentia.
Nu plecati de la Leo fara sa vedeti si Laboratorul 404 pregatit de The Geeks. Acolo vi se va dezvalui ce se face cu ideile dupa ce sunt cautate tot timpul si peste tot.
Mergeti putin si ajungeti pe Str. Frumoasa, la Grey-G2, unde sunteti invitati sa va reindragostiti de publicitate, de branduri, de idei, colegi si clienti.
La BBDO Group (Str. Iordache Golescu, nr. 17) vi se pregatesc bunatati gatite live de Marius de la Bacania Veche si de Micutzii Dejunei, un concert live in parcarea BBDO cu Rimaru, CTC, We Singing Colours si Fanas, un vot al celui mai bun work BBDO din cei 20 de ani de publicitate. 100 dintre invitati (aflati acolo cum sunt alesi) vor merge si la vizionarea privata de la Cinema Studio a filmului "The tree of live", premiat cu Palm D’Or la Cannes 2011.
AdVenture (Str. Constantin Dobrogeanu Gherea, nr. 78) schimba tonul si o da pe senzational in direct la Super Extra Mega Night.
De acolo puteti sa ajungeti la Tabasco&Ciusca, fosta ARBOevents, care va asteapta pe Str. George Calinescu nr. 53A, si la Draftfcb (Str. Barbu Vacarescu, nr. 137A). DraftFCB reinventeaza conceptul de handmade si ofera si un internship de cel putin o luna in agentie. Adica "mai o FIFA pe consola, mai un acord pe un griff, mai un bat de toba intors pe degete, mai o mana norocoasa la creative roulette unde last man standing ramane in echipa macar inca o luna, in internship".
CohnandJansen JWT (Str. Aurel Vlaicu, nr. 6) s-a gandit ca tot sunt la moda talent show-urile, asa ca va asteapta impreuna cu NOKIA la o petrecere "Show Yourself", unde va puteti arata talentele culinare, muzicale sau de design de tricouri si tablouri.
Tot in zona Stefan cel Mare e si Green Pixel (Intr. Galati, nr. 3), unde va puteti odihni la umbra nucului ascultand povesti despre cele mai frumoase campanii ale agentiei, stranse intr-un mini muzeu.
Ne mutam spre zona Obor, unde ajungem la Hippos, la "Sindrofia Zoofilia", pe taramul Vaselor: "Photographable happy horny hippos, two lesbo sheep, bookoo food& drinks, neo-anti-hipster music, useless prizes, theatrical neighbours & no advertising for one night. In the land of dishes on 60 Vaselor St., 4-5th floor from 8 Post Meridiem, October 17th, this year. All the unmoody, ungloomy and uncoyly in/human beings are invited".
Rusu+Bortun Brand Growers promite in-house stories pe Str. Corbeni. Nr. 3, sa ii descoperiti pe cei din spatele numelor de Art, Copy, CS, Dtp, CD.
[UPDATE] Vedeti ca prin apropiere este si Propaganda (Str. Latina, nr.6), care a lansat urmatorul indemn: "Hai sa lasam putin ifosele de publicitari super ultra rafinati si sa fim putin cinstiti, sa fim romani, sa fim si noi mai simpli, ca pana la urma, si asta poate sa v-o spuna chiar si cuscru, 'Less is more'". Asa ca asteptati-va la o petrecere de nunta romaneasca, cu mire, mireasa, nasi, tuica si sarmale. Daca vreti sa vedeti si cum e treaba cu agentia, o sa puteti sta de vorba cu nasii, finii, ginerica si cuscrii de la Propaganda.
Headvertising (Str. Uranus, nr. 150) sarbatoreste "Noaptea Promotionalelor" cu cele mai "super-mega-nemaivazut-de-aberante promotii cu 'material' de la clienti". Nici de aici nu vor lipsi muzica de pe YouTube si bauturile la pet.
Uite ce zice Serban Alexandrescu: "Tricouri, sepci si alte articole branduite din camarile marcilor pentru care lucram vor putea fi castigate in urma unor probe deloc usoare, la care participantii trebuie sa fie suficient de dastepti si de treji ca sa plece acasa cu ele. Tin sa mentionez de pe acum ca la cel putin doua dintre probe este imperios necesar sa aiba o doza semnificativa de low self-esteem. Si mai avem o promotie la care cei care nu pot dovedi ca sunt autori ai unui blog de calitate indoielnica, n-au sanse nici macar sa se inscrie. Eventual, daca insista, ne gandim ca i-am putea baga in concurs daca reusesc sa compuna un catren din CNP-uri in mai putin de 5 minute. Vedem. In momentul de fata nu suntem tocmai siguri ca este o proba suficient de grea pentru un tricou c-un logo mare pe spate."
Puteti sa incheiati sau poate sa incepeti seara (si atunci o luati si voi invers) la Infinit Solutions (Rin Grand Hotel), care va asteapta la statia de metrou Tineretului sa va ia cu Honda din 20 in 20 de minute. Dupa ce ajungeti, ii cunoasteti pe oamenii din agentie si urcati pe acoperisul Rin Grand Hotel, unde se promit distractie si nebunie la "One Night Stand".
Comentarii