Au fost premiate cele mai bune 3 povesti de viata ale barbatilor confortabili in propria piele, transpuse in film la competitia Dove Men+Care din cadrul Brand Film Festival

Dupa 11 saptamani de competitie, 18 scurtmetraje inscrise in concurs si 13 filme admise, dar si voturi din partea a 2 jurii, au fost alese cele mai bune povesti de viata ale barbatilor pana in 40 de ani. Autorii filmelor castigatoare vor fi recompensati cu premii in valoare totala de 4.500 de euro si isi vor putea vedea creatiile prezentate in cadrul proiectiei de pe 28 septembrie, de la ora 20, din Bucuresti, Iasi, Sibiu, Timisoara si Brasov.

Castigatorul competitiei este scurtmetrajul "In mainile tale", de Corneliu Radu, Alex Barbu, Catalina Alexandra Ion si Amalia Militaru. Autorii au incercat sa surprinda evolutia de la copil la adult prin tehnica stop-motion. Mesajul transmis este ca ne facem singuri viitorul, el e in mainile noastre.

Premiul II a fost acordat scurtmetrajului "Cu mine, tot", de Daniel Draghicescu, Maria Ilas si Mihai Ilas. Filmul spune povestea unui barbat care isi pastreaza amintirile si dorintele sub forma unor scrisori pe care si le scrie de ziua lui. Toti 3 care au contribuit la realizarea filmului sunt la prima experienta de acest fel.

"Pur si simplu" este castigatorul premiului III. Filmul realizat de Emilian Craciun, Alin Paduraru si Mircea Chelaru Jr. prezinta un barbat matur si implinit care e filmat in timp ce i se ia un interviu si face diferite activitati de rutina. Doar intrebarile au fost pregatite de dinainte, raspunsurile fiind improvizate.

Lucrarile din competitie au fost evaluate de 2 jurii: profesionisti din domeniul comunicarii si ai filmului (60% din nota finala) si publicul larg, care a votat online (40% din nota finala). Juriul profesionistilor a fost format din Irina-Margareta Nistor (critic de film), Catalin Dobre (Group Creative Director, McCann Erickson), Vlad Vladescu (Dove Men+Care) si Marin Preda (Sales Manager, IQads).

Organizata de IQads, cu sprijinul Dove Men+Care, competitia a provocat realizatorii romani de film sa creeze scurtmetraje despre barbatii maturi, confortabili in propria piele. Competitia s-a desfasurat in cadrul platformei de creatie TheCreator by IQads, unde pot fi vazute toate lucrarile finaliste.

Cele mai bune 13 lucrari vor fi prezentate in cadrul proiectiilor BFF din perioada 27 – 29 septembrie, din Bucuresti, Cluj, Brasov, Iasi, Sibiu si Timisoara. Ziua Dove Men+Care va avea loc pe 28 septembrie, cand vor fi proiectate scurtmetrajele finaliste si cele mai bune reclame cu barbati confortabili in propria piele.

Detalii despre locurile de desfasurare, program si scurtmetraje sunt disponibile pe BFFestival.ro.

Despre IQads
IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania, inclus in portofoliul Blue Idea, din care face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related