A inceput etapa de votare din cadrul competitiei de scurtmetraj Bergenbier, parte din Brand Film Festival, festivalul de scurtmetraje de brand realizate de consumatori. Publicul larg poate vota creatiile preferate pe platforma TheCreator.ro/Bergenbier pana pe 10 septembrie.
In urma votului publicului si a votului profesionistilor (format din reprezentanti Bergenbier, reprezentanti BFF si personalitati din domeniul cinematografiei si al publicitatii, a carui componenta va fi anuntata in curand), se vor acorda 3 premii, in valoare totala de 4.500 EUR: 2.000 EUR (premiul I), 1.500 EUR (premiul II), 1.000 EUR (premiul III). Nota finala va fi stabilita prin media ponderata intre media notelor acordate de catre juriul de profesionisti (60% din nota finala) si media acordata lucrarii de catre publicul larg, prin vot online (40% din nota finala).
Competitia a presupus crearea de scurtmetraje de maxim 5 minute pe brieful dat de brand. Pentru Bergenbier, realizatorii de film (amatori si profesionisti) a trebuit sa identifice ce elemente definesc Barbatul printr-un scurtmetraj original si masculin.
Scurtmetrajele admise in competitie au stiluri de realizare si abordari foarte diferite ale masculinitatii. Filmele, care variaza de la comedie la interviu sau reportaj, reusesc sa transmita un mesaj clar despre trasaturile definitorii ale Barbatului. Scurtmetrajele admise in competitie pot fi vazute pe platforma TheCreator.
Cele mai bune lucrari vor fi prezentate si premiate in cadrul proiectiilor BFF de la sfarsitul lunii septembrie, din Bucuresti, Cluj, Brasov, Iasi, Sibiu si Timisoara.
Detalii despre cealalta competitie activata in cadrul BFF sunt disponibile pe BFFestival.ro.
Despre IQads
IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania, inclus in portofoliul Blue Idea, din care face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.