Castigatorii Golden Drum 2011 la sectiunea Multi Channel

Castigatorii Golden Drum 2011 la sectiunea Multi Channel

Sambata au fost acordate premiile din sectiunea Multi Channel a festivalului Golden Drum 2011. Astfel, Leo Burnett a primit trofeul Golden Net pentru cea mai de succes retea de agentii din festival. McCann Erickson Romania a primit trofeul Golden Rose pentru cea mai de succes agentie de la editia aceasta. Cel mai premiat brand de la festival este Vodafone, care a primit trofeul Brand Grand Prix, iar ROM a fost pe locul al treilea in aceeasi categorie, potrivit unui comunicat emis de organizatorii Golden Drum.

Trofeul Golden Watch, acordat celei mai de succes campanii integrate de comunicare, a fost castigat de campania "Secrets behind paintings", creata de Leo Burnett Polonia pentru Sukiennice - Muzeul National din Cracovia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related