Agentia Next Advertising a primit Gold in categoria „Film” pentru spotul TV IQads – „Gelozie” in cadrul festivalului Golden Drum 2011. Spotul face parte din campania de relansare a platformei online IQads, sub sloganul „Totul despre publicitate”, care a avut scopul de a vorbi despre rolul pe care il are publicitatea in viata oamenilor.
Spotul "Gelozie" a obtinut si locul I la festivalul de la Moscova Red Apple 2011, la categoria "Advertising of mass-media".
Liviu David (Director de Creatie, Next Advertising), declara: “Ma bucura premiile de la Moscova si Golden Drum. E minunat sa descoperi ca brandurile si publicitatea te ajuta sa comunici, orice nationalitate ai avea, intr-o limba comuna. Publicitareza. Brandeza. Advertinglish. M-am bucurat sa aud ca la vizionarea campaniei rusii, polonezii, sarbii si toti ceilalti din sala ‘au ras romaneste’.
Ma bucur mai ales ca a luat premiu o campanie facuta pe brief, pe nevoia clientului, pe bune, o campanie care a primit inainte de festival aprecierile publicului, ale colegilor de breasla si ale oamenilor de marketing. Asta inseamna mai mult decat orice poleiala aurita care se umple de praf pe un raft.
Multumesc IQads, Reload Film si colegilor Stefanica, Semida, Neatu, Radu si Baciu”.
Productia spotului „Gelozie”, dar si a celorlalte 2 spoturi din campanie, "Refuz" si "Murdarie", a fost realizata de Reload Film.
Despre importanta calitatii productiei spoturilor, Liviu adauga: “Ideea ca ideea, dar de obicei executia ne omoara si, dupa cum spunea cineva destept, premiile se pierd in post-productie. La noi in Romania, se pierd in tot ce inseamna productie. Spoturile trebuiau sa iasa beton, si asta cu foarte putini bani. Acum trebuie sa ne dam palaria jos, caci fara propunerile excelente de casting si locatii, fara pasiunea si efortul de productie Reload, nu am fi avut ocazia sa vorbim de premii, cu atat mai putin de aur. Am mai avut idei foarte bune, dar executiile mediocre le-au alungat de pe podium sau le-au tinul pe locul doi, cand locul unu era liber. In cazul campaniei IQads, productia a avut un rol extrem de important si a marcat bine. Multumim Reload Film”.
Campania a rulat in august/septembrie pe posturile Realitatea TV, The Money Channel, Discovery Channel, Animal Planet si TLC.
Clipurile au fost promovate si pe Facebook, prin aplicatia "Brands+Friends", care livra pentru fiecare utilizator un mesaj special, construit din branduri, in functie de „relationship status-ul” completat in profilul sau de Facebook. Clipurile au fost urcate apoi in pagina de Facebook IQads, de unde s-au raspandit in paginile fanilor IQads si ale prietenilor lor. Astfel, clipurile din campania IQads - "Totul despre publicitate" au primit mii de share-uri si de like-uri si sute de comentarii.
Echipa care a lucrat la campanie:
Din partea Next Advertising: Scenarii: Mihaela Neatu, Mihaela Stefanica, Radu Olteanu, Semida Duriga, Liviu David; Idee scenarii: Mihaela Stefanica; Pozitionare, slogan: Semida Duriga; Art Director: Catalin Baciu; Director de creatie si regizor: Liviu David.
Din partea casei de productie Reload Film; DOP: Marius Ivascu; Producator Reload: Sebastian Tudor; Producator executiv Reload: Traian Ardac; Post-productie Reload: Oana Rapeanu.
Next Advertising este o agentie de publicitate full-service, care ofera servicii de consultanta de marketing, creatie, media, PR, productie si BTL. Portofoliul agentiei cuprinde clienti precum Banca Transilvania, Aegon, DEUTEK, Biofarm, Salvati Delta, Casa Noastra/QFort, Western Union, Albalact/Zuzu/Fulga, Piritex, DOMO, Sun Plaza Shopping Center, Chiesi/Flamexin/Orthokine, Actavis/Troxevasin, Centrul Medical Unirea, Ceramica Iasi/Brikston, Dermestetica, Tofy, Flo&Jo, 3M, Fundatia "Copii in Dificultate" etc. Colaborarea cu shopul de creatie Cap continua pe brandurile Murfatlar, Unirea, Zaraza, Biborteni si Limo.
IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.