[UPDATE] Gold la Golden Drum 2011: Next Advertising cu IQads - "Gelozie" la categoria Film si Propaganda cu UNDERCLOUD - "Prima piesa de teatru jucata pe Facebook" la Digital

[UPDATE] Gold la Golden Drum 2011: Next Advertising cu IQads - "Gelozie" la categoria Film si Propaganda cu UNDERCLOUD - "Prima piesa de teatru jucata pe Facebook" la Digital

Agentiile din Romania castigatoare la Golden Drum 2011 la sectiunea Single Channel sunt Next Advertising, care a castigat trofeul Golden pentru spotul IQads - "Gelozie", la sectiunea Film, si Propaganda, care a luat Gold la categoria Digital pentru proiectul UNDERCLOUD – "Prima piesa de teatru jucata pe Facebook", informeaza un comunicat emis de organizatorii festivalului.

Spotul TV "Gelozie" face parte din campania de relansare IQads sub sloganul "Totul despre publicitate", gandita de Next Advertising astfel inca sa vorbeasca despre rolul pe care il are publicitatea in viata oamenilor. Spotul "Gelozie" a obtinut si locul I la festivalul Red Apple 2011, la categoria "Advertising of mass-media". Productia acestuia, dar si a celorlalte 2 spoturi din campanie, "Refuz" si "Murdarie", a fost realizata de Reload Film.

Liviu David (Director de Creatie, Next Advertising), declara: “Ma bucura premiile de la Moscova si Golden Drum. E minunat sa descoperi ca brandurile si publicitatea te ajuta sa comunici, orice nationalitate ai avea, intr-o limba comuna. Publicitareza. Brandeza. Advertinglish. M-am bucurat sa aud ca la vizionarea campaniei rusii, polonezii, sarbii si toti ceilalti din sala ‘au ras romaneste’.
Ma bucur mai ales ca a luat premiu o campanie facuta pe brief, pe nevoia clientului, pe bune, o campanie care a primit inainte de festival aprecierile publicului, ale colegilor de breasla si ale oamenilor de marketing. Asta inseamna mai mult decat orice poleiala aurita care se umple de praf pe un raft.
Multumesc IQads, Reload Film si colegilor Stefanica, Semida, Neatu, Radu si Baciu”.

Pentru a promova Festivalul de Teatru Independent UNDERCLOUD, Propaganda si Vodafone au realizat o aplicatie pe Facebook care le-a permis utilizatorilor de Facebook sa rezerve bilete la "Te iubesc! Te iubesc?", prima piesa de teatru jucata pe Facebook.

"Suntem foarte bucurosi ca, la doar doua luni de la infiintare, departamentul digital de la Propaganda a castigat aur la Golden Drum. Este un prim exemplu de ce inseamna o ideea creativa marca Propaganda implementata intr-un timp record si coordonata cu multa pasiune si nopti albe de catre Tetelu (printre altele ex-Academia Catavencu, ex-Happy Fish, acum Digital Director al diviziei on-line Propaganda). Felicitari Dobrin si Chucky, in egala masura!", a declarat Costin Milu (Deputy Creative Director, Propaganda) intr-un comunicat emis ulterior de agentie.

"Multumim Vodafone si Festivalului de Teatru Independent UNDERCLOUD pentru ca au acceptat o idee curajoasa si pentru ca au avut incredere ca in 5 zile putem sa o si facem! De fapt, asta si conteaza in era digitala: viteza de reactie", a declarat Dragos Musat (Tetelu), Digital Director, Propaganda.

"De 3 ani, Vodafone este considerat cel mai social brand din Romania decatre comunitatea online locala. Golden Drum-ul castigat la Portoroz este prima recunoastere internationala a unui proiect inovator de social media sustinut de Vodafone. Prima piesa de teatru jucata live pe Facebook a fost gazduita de Vodafone Buzz, prin intermediul unei aplicatii inovative, create de Propaganda. Le multumim celor de la Propaganda pentru ca au reusit sa faca dintr-un eveniment cultural neconventional unul dintre cele mai creative proiecte digitale, dar si fanilor nostri de pe Facebook, prezenti la premiera!", a afirmat Lidia Solomon (Director Corporate Communication, Vodafone Romania)

Sambata seara vor fi anuntati castigatorii la sectiunea Multi Channel, unde nominalizate sunt iLeo cu "Redescopera Romania" (categoria Campanii digitale), McCann cu Vodafone – "Nunta" si Vodafone – "Cerebel" (ambele in Campanii digitale), "American ROM" (categoriile Campanii directe si Relatii publice) si Vodafone - "Chivu" (Relatii publice).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related