Echipa din Bucuresti a Ogilvy PR a primit premiul "Best Idea" pentru campania de PR pentru lansarea AXE, considerata cea mai buna idee a unei campanii de PR, in cadrul retelei companiei, din Europa, Africa si Orientul Mijlociu. Festivitatea de premiere a avut loc luna trecuta la Praga, in cadrul EAME Leadership Meeting, reuniune la care au participat managerii birourilor locale Ogilvy PR din tarile europene, Africa si Orientul Mijlociu. BUZZ, revista lunara a retelei Ogilvy Public Relations Worldwide, a consemnat acordarea acestui premiul in paginile sale.
"Campania AXE a insemnat o ampla desfasurare de forte, atat creative cat si logistice. Distinctia primita are pentru noi o si mai mare insemnatate, pentru ca recunoaste atat intensul efort al echipei noastre pe parcursul mai multor luni cat si rezultatele remarcabile pe care le-am obtinut", declara Gabriela Lungu, Managing Director Ogilvy Public Relations Worldwide / Bucharest. "De asemenea, aceasta campanie ne-a semnalat necesitatea crearii unui departament specializat de marketing PR, prin care ne vom concentra pe promovarea imaginii de brand a produselor si serviciilor clientilor nostri", continua Gabriela Lungu.