P&G Beauty a prezentat viziunea sa asupra tendintelor sezonului de primavara-vara 2006 in moda, machiaj si coafura

Ajuns la cea de a 4-a editie, P&G Beauty Club a prezentat tendintele sezonului primavara-vara 2006, in viziunea si interpretarea specialistilor sai. Noile tendinte au fost ilustrate cu tinute si accesorii create de nume cunoscute ale modei romanesti - Irina Schrotter, Dan Coma, Wilhelmina Arz, Irina Marinescu, Stefan Pelger, Agnes Toma, Doina Levintza, Mihaela Glavan - si prezentate de 3 specialisti recunoscuti ai Industriei de frumusete din Romania: Ovidiu Buta, jurnalist de moda, Ana-Maria Gorgonetu, make-up artist Max Factor si Roxana Oprea hairstylist Wella.

Prin aceasta noua editie, P&G Beauty Club le-a oferit participantilor sansa de a fi parte integranta a unui nou concept in lumea modei: acela de a face TRENDspotting*. TRENDspotting este conceptul care defineste de la sine ceea ce reprezinta P&G Beauty Club: posibilitatea de a fi printre acei putini care stiu deja, care dau tonul si creeaza tendinte. Avantajul de a afla, in cercul restrans al cunoscatorilor, un trend cu mult inainte ca el sa se manifeste ca atare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related