Competitie "in fasa" pe piata romaneasca de lobby

In cursul anului 2006, pe masura ce se apropie momentul integrarii, este foarte probabil ca notiunea de lobby sa revina in prim-plan. Insa nu ca anul trecut, cand dezbaterile publice pe marginea acestui subiect s-au centrat pe marcarea diferentei dintre lobby si trafic de influenta, ci ca instrument important si indispensabil de comunicare.
Daca pana de curand meseria de lobby-ist era ca si inexistenta in Romania, lucrurile incep sa se miste cu rapiditate in acest domeniu. Lobby, public affairs sau advocacy apar tot mai des in ofertele de servicii ale firmelor de consultanta. Pe de o parte, marile companii de consultanta si PR incep sa aduca si expertiza in lobby. Pe de alta parte, cererea in domeniu este in crestere deoarece aderarea preseaza mediul privat sa gaseasca noi punti de legatura cu factorii de decizie politica atat din Bucuresti, cat si din Bruxelles.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related