Cautand o introducere pentru acest articol, am realizat ca sunt printre norocosii lenesi care au putut lasa pe mileniul urmator ce n-au facut mileniul trecut. In cazul premiilor Decollete, intarzierea n-a fost chiar atat de mare. Pentru a va reaminti ce inseamna ele, aruncati rapid o privire peste acest articol. Marele premiu a fost deja dat, asa ca in continuare vom acorda restul de Decoltee, incepand cu cel de Bronz si terminand cu cel de Aur, pentru a pastra suspansul.
O sa sar peste partea cu Billy Crystal si o sa anunt direct: nefericitul castigator al Decolteului de Bronz este campania ClickNet. Initial, motivul pentru care acordam acest trofeu campaniei ClickNet era destul de simplu, sloganul Innovate Your Life a mai fost folosit si de Intel, dupa cum se poate vedea si in imagine.
Ulterior, s-au adaugat si alte motive, rezumate rauvoitor intr-un singur cuvant: varza. Confuzia cu tenta legumicola se datoreaza faptului ca n-au concentrat campania de lansare asupra unui singur element si asta a dus, din punctul meu de vedere, la diluarea semnificativa a mesajului. ClickNet era o noutate ce trebuia comunicata, dar s-a trecut peste asta si s-a ajuns direct la Start, Express si Games, termeni, la randul lor, noi. Oare cati ar fi fost atunci in stare sa raspunda fara ezitare la simpla intrebare: "Ce este ClickNet?".