Din luna decembrie, British American Tobacco a relansat brand-ul Viceroy, redefinindu-i designul si comunicarea cu ajutorul agentiei de publicitate 141 Worldwide Romania.
"In noul context al pietei de tutun din Romania, marca Viceroy trebuie privita de catre consumatori cu alti ochi, prin prisma adevaratelor ei valori si nu, asa cum se obisnuia pana nu demult, prin prisma pretului scazut. Aveam nevoie de o comunicare puternica, capabila sa schimbe perceptii si atitudini. Viceroy este o tigara de calitate, o marca internationala autentica, cu o istorie de 70 de ani, ce aduce si o promisiune unica de garantie a calitatii", declara Cristian Petrescu, Brand Manager Viceroy la British American Tobacco. Dani Macarie, Group Creative Director 141 Worldwide Romania explica modul in care agentia a raspuns acestei provocari: "Venise timpul ca atat ambalajul cat si intreaga comunicare Viceroy sa reflecte cu adevarat atitudinea unei marci internationale care nu face compromisuri si este foarte sigura pe ceea ce ofera".