Barbatii sunt convinsi ca "gestul conteaza"

Un nou spot TV pentru Bergenbier, semnat Leo Burnett, de data aceasta "de sezon". Sau mai bine zis un spot despre barbati in sezonul sarbatorilor de iarna, cand febra cumpararii de cadouri ne cuprinde tot mai acut pe toti, iar barbatii se simt cel mai mult afectati de acest lucru. Pentru ca barbatilor nu le place sa alerge dupa cadouri si nici nu au vreun talent in alegerea lor. Iar Bergenbier nu putea sa vorbeasca altfel decat sincer si in acelasi timp inedit despre acest lucru.

Spotul "Cainele" spune o poveste despre un tip care, stand la bere cu baietii in ajunul sarbatorilor si pierzand sirul orelor, isi da seama, cand iese din bar, ca e mult prea tarziu ca sa mai poata cumpara un cadou. Magazinele i se inchid in fata, iar singura lui sansa ramane sa improvizeze. Astfel, convins fiind ca "gestul conteaza", gaseste solutia ingenioasa de a-i duce iubitei acasa, pe post de cadou de Craciun, maidanezul zgribulit gasit pe strada plina de zapada, "ornat" cu o coronita cu globuri si beteala gasita pe usa unui magazin. O poveste haioasa de sarbatori, perfect integrata tonalitatii brandului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related