Petrecerea organizata de companie cu ocazia Craciunului este momentul ideal pentru team building, dar este si o mare oportunitate pentru PR. "Impacarea" acestor obiective este insa dificila si riscanta. Pentru ca petrecerea sa-si atinga obiectivele de comunicare si sa ramana memorabila atat pentru angajati, cat si pentru partenerii de afaceri, companiile organizeaza pitch-uri pentru alegerea celei mai creative agentii.
Organizarea petrecerii de Craciun a companiilor devine apanajul agentiilor de PR. "Functionalitatile" acestui eveniment nu se rezuma la intarirea legaturilor in interiorul companiei, ci merg mai departe, spre promovarea imaginii in exterior. Obiectivele evenimentului sunt tot mai complexe, iar pe listele de invitati se aduna persoane care pot purta mesajul in diferite medii de afaceri. "Compania trebuie sa arate si statu-quo-ul, succesul si cultura organizationala. Complexitatea petrecerilor de acest gen creste din ce in ce mai mult. Daca multe companii au inceput acum cativa ani cu inchirierea unei locatii, mancare, bautura, cadouri si, eventual, o trupa care sa sustina un mic concert, acum s-a ajuns, in multe situatii, la petreceri complexe, tematice, de la petreceri-surpriza la carnavaluri in care angajatii se pregatesc din timp cu tinute sofisticate. Se organizeaza pitch-uri pentru alegerea celei mai creative agentii. Asteptarile cresc de la an la an", spune Bogdan Kisescu, BTL Director GMP/ ASHLEY Bucharest.