Caroli Foods isi lanseaza astazi in piata Unirii primul rooftop, o initiativa rara in industria de profil. Spatiul sau este alocat marcii Gourmet, preluata de Caroli Foods in 2003 si relansata in segmentul premium. Cu o suprafata de afisaj de 70 de metri patrati si un cost de productie de peste 20.000 de Euro, rooftop-ul Gourmet amplasat in Piata Unirii este menit sa aduca in plus culoare pentru public si expunere pentru companie.
Rooftop-ul Gourmet este si primul outdoor al acestei marci de la preluarea ei de catre Caroli Foods. Rooftop-ul marcheaza incheierea unui ciclu in campania de comunicare desfasurata anul acesta ca parte a procesului complex de repozitionare a marcii Gourmet in segmentul premium: TV si print, sampling la nivel national si POSM-uri in magazine.
"Gourmet este una dintre primele marci autentice romanesti de pe piata de mezeluri, beneficiind de o buna notorietate in randul consumatorilor. Am optat pentru un rooftop deoarece este un tip de outdoor potrivit pentru marcile premium. Pe acelasi criteriu am ales si locatia, Piata Unirii din Bucuresti. Decembrie este o luna foarte importanta pentru industria de mezeluri si, de aceea, o consideram momentul indicat pentru a deveni inca mai vizibili catre consumatori," a declarat Khaled El Solh, Executive Director Marketing & Sales, Caroli Foods.