Ultimul spot pentru cotidianul Romania Libera face in 20 de secunde ceea ce majoritatea spoturilor nu reusesc nici in 30 si anume sa spuna ceva simplu, clar si relevant despre produsul pe care il promoveaza. Poate parea putin, dar nu va lasati inselati. Este cel mai important lucru pe care poate sa il faca un spot. Dincolo de glume, situatii, impact sau de subtilitatile pentru cunoscatori, pentru oamenii din domeniu, acesta e scopul unei reclame tv. Restul sint chestiuni de modalitate, in final secundare fata de substanta reclamei.
Pro
Intrebindu-ma: "De ce sa cumpar eu acest produs?" imi raspund foarte repede si simplu, dupa urmarirea acestei reclame. Acest ziar nu ii lasa sa doarma pe parlamentarii asupra carora planeaza dubii sau certitudini de coruptie sau incompetenta. Iar asta pentru mine, cetatean al Romaniei, adica macar virtual interesat de politica, este mai mult decit suficient. Stiu ca Romania Libera este un "bastion" al libertatii de exprimare si un ghimpe incomod deseori, si simt ca directia in care au luat-o cu acest spot este una coerenta cu brandul Romania Libera.