Dupa un an intreg in care ne-am obisnuit cu oferte speciale si preturi mici, KLM ofera incepand cu luna noiembrie tarife speciale catre destinatii din intreaga lume, astfel incat sa iti fie cat mai simplu de a ajunge oriunde pe mapamond.
Pe langa mediile conventionale, pentru promovarea ofertelor speciale KLM au fost cautate puncte de contact inedite, cu o afinitate ridicata fata de target si care sa surprinda prin simplitate, claritatea mesajului si poate prin ingeniozitate.
In luna noiembrie ofertele speciale KLM au fost promovate atat in presa cat si indoor. Mai concret, deoarece ofertele KLM vizeaza persoanele din mediul urban cu venit superior, care se deplaseaza potential in interes de afaceri, proprietarii de companii sau manageri, Starcom media a propus ca mediu salile de fitness de inalta tinuta (atat in Bucuresti cat si in tara).
"Publicul vizat de ofertele clientului nostru KLM este unul dinamic, iar printre valorile sale se incadreaza deja prioritara si conditia fizica in aceeasi masura cu succesul in afaceri si/sau cariera. Obiceiul de a frecventa salile de fitness pentru intretinere a patruns in primul rand in randul managementului companiilor multinationale. Am cautat sa folosim optim aceste puncte de contact si sa expunem audienta la mesajul publicitar cat mai inspirat.