SMArt Advertising e cu tinerii

SMArt Advertising a dezvoltat campania de promovare a Saptamanii Europene a Tineretului. Acest eveniment are loc in Bucuresti, in perioada 5-11decembrie, sub egida Delegatiei Comisiei Eropene si este organizat de ANSIT- Agentia Nationala pentru Sustinerea Initiativelor Tinerilor.

Saptamana Europeana a Tineretului se adreseaza tinerilor intre 18-30 ani, le
sustine initiativele si le pune la dispozitie un sistem informatizat european. Manifestarile vor avea loc in mai multe locatii din capitala si din toate resedintele de judet. Conceptul campaniei este unul tineresc, relaxat, pornit de la dorinta tinerilor de a-si spune parerea, de a-si prezenta initiativele si mai ales din dorinta de a fi ascultati. Nu odata ni s-a intamplat sa ridicam mana in gol pentru a comunica. Acum acea mana ridicata are o fata, are un glas. Acela al unui tanar din Europa.
Campania este prezenta in tv, radio, presa, cu materialele tiparite aferente.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related