Revista The One intra in portofoliul companiei de publishing a grupului MediaPro

PubliMedia si Inter Press Group anunta integrarea revistei The ONE in portofoliul companiei de publishing a Media Pro. The ONE vizeaza publicul feminin cu educatie superioara, venituri peste medie si un stil de viata sofisticat. Echipa editoriala care a realizat pana acum revista se va ocupa in continuare de produs si va beneficia de experienta jurnalistilor profesionisti ai MediaPRO, care vor colabora cu publicatia.

Conform declaratiilor editorilor, The ONE se va integra perfect in portofoliul PubliMedia - companie care editeaza in prezent un cotidian national - Ziarul Financiar -, 10 reviste si 7 ziare locale.
"Ne propunem sa facem importante investitii in marca The ONE, incepand cu prima parte a anului 2006, astfel incat in 12-18 luni aceasta sa devina lider de audienta si tiraj pe segmentul sau de piata. Publicatia e pozitionata corect pe segmentul premium si, de acum inainte, va beneficia si de valoarea adaugata pe care mecanismul de promovare al unui grup de publishing de talia PubliMedia o poate conferi. Sunt convins ca va fi o preluare de succes si ca, impreuna cu noii nostri colegi, vom face din The ONE un reper pentru publicatiile adresate femeilor", declara Dragos Stanca, director general al PubliMedia International, compania de publishing a MediaPRO.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related