Cea mai recenta campanie KFC are un aer de Sarbatori aparte. Cele doua produse vedeta ale lantului de restaurante cu servire rapida - sandwich-urile Colonel's Fillet si Zinger - au in ele muraturi: castraveti si gogosari . Imager a comunicat aceasta noutat in meniurile KFC intr-o campanie de presa in B-24-fun si Academia Catavencu si in materiale tiparite care decoreaza toate restaurantele KFC, unde pot fi gasite inclusiv obiecte promotionale speciale - borcane "pline" cu sandwich-uri-muraturi.
Campania ATL a fost "deturnata" si in "colinde bellow the line": un grup de studenti la Conservator colinda "uraturi cu muraturi" .Cantarile au loc atat "live", in centre comerciale si in mall-uri, fiind inregistrate si in studio, pentru o campanie de trei spoturi radio care ruleaza deja in reteaua Kiss FM.
"Am adus in aceasta campanie pentru KFC spiritul muraturilor, care au un aer fresh, revigorant care sa reimprospateze comunicarea uneori indigesta din categorie", spune Traian Panghe - Creative Director Imager.
Echipa de creatie de la Imager care a lucrat la aceasta campanie a fost compusa din Cristina Dandu -copywriter si Bogdan Nestor - Graphic Designer.
KFC a pus muraturi in ritm de uraturi
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: