A fost o saptamana buna pentru McCann-Erickson. Agentia a obtinut patru premii la cele mai importante festivaluri de publicitate din Europa: Eurobest si Epica.
La Eurobest, McCann a transformat in premii trei din cele noua nominalizari. McCann a obtinut un Silver Campaign pentru seria de printuri MTV "Made in Romania" ( "Michael", "Manson" si "Slash" ), precum si doua medalii de bronz pentru spoturile "Porcul" (din aceeasi campanie "Made in Romania") si "Cafeaua" (din campania "Votul").
La Epica, McCann a obtinut argint pentru spotul "Cafeaua"in categoria "Public Interest".
Adrian Botan, Deputee Managing Director & Creative Director McCann Creative Services a declarat: "La Eurobest am concurat de la egal la egal cu lucrari premiate anterior la Cannes sau Clio, si asta face premiile cu atat mai valoroase. Campania MTV a luat argint alaturi de campania EMI castigatoare a Grand Prix-ului de la Cannes. Iar spoturile au impartit podiumul cu executii multi-premiate pentru marci ca Adidas - de exemplu. Plus ca la unele dintre categorii nu s-a acordat aur - deci tot am fost cei mai buni."