Initiative Romania lanseaza a saptea editie a Media Fact Book

In exclusivitate pe piata romaneasca, Initiative Romania lanseaza a saptea editie Media Fact Book.

Editia 2004 isi propune sa ofere o analiza completa atat a pietei romanesti de media in anul 2003, cat si a tendintelor industriei de specialitate in anul 2004.

Un ghid unic in Romania, util pentru toti cei care interactioneaza cu acest domeniu, Media Fact Book realizeaza si in editia 2004 o analiza a fiecarui domeniu de media - televiziune, radio, presa scrisa, outdoor, cinema si Internet. Asociatiile profesionale si companiile de cercetare sunt prezentate in contextul evolutiei situatiei economice din Romania si, implicit, al evolutiei pietei de publicitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related