Din ROADS: valoarea pietei de publicitate online in S1 2011, impartirea pe categorii de advertiseri si pe formate de ad-uri

Conform studiului semestrial ROADS (Romanian Online Advertising Study), derulat de IAB Romania si PwC, valoarea totala a volumelor de publicitate online achizitionate in primul semestru din 2011 este de 43,7 milioane RON (peste 10 milioane Euro). Cateva dintre rezultatele studiului au fost prezentate la conferinta IAB Forum a Ruxandrei Bandila (Marketing and Business Director, PWC Romania) si au fost trimise intr-un comunicat de presa de Makesense.

Editia aceasta a studiului a avut 4 noi participanti, in total fiind 22 de companii (publisheri, regii, agentii) care au raportat cifrele facturate la clienti pentru un total de 1400 de site-uri. Studiul fusese gandit sa arate o rata de crestere pentru cifrele raportate de acelasi grup de companii de la semestru la semestru, dar incepand cu aceasta editie s-au introdus doi noi indicatori – “total market growth” (rata de schimbare a valorii raportate a pietei, totalizand veniturile declarate de toti participantii la editia curenta) si “Normalised change” (reprezinta o comparatie “like-for-like”, incluzand doar companiile care au raportat date in ambele semestre din 2010 si in primul semestru din 2011).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related