Brand Film Festival la final – scurtmetraje create de branduri si spoofuri realizate de consumatori

Brand Film Festival la final – scurtmetraje create de branduri si spoofuri realizate de consumatori

Ultima seara a Brand Film Festival, festivalul povestilor de brand spuse de consumatori, le-a adus participantilor din Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi, Sibiu si Brasov cele mai impresionante scurtmetraje publicitare si cele mai reusite parodii de reclame inscrise la competitia Grand Spoof intre anii 2007 si 2011.

Evenimentul a inceput cu o proiectie de 90 de minute de arta publicitara, cu scurtmetraje create de regizori celebri pentru branduri. Publicul a vazut scurtmetraje despre oameni obisnuiti care fac lucruri extraordinare, ca in scurtmetrajul pentru Visibly Smart de la Intel, care spune povestea unui cuplu din China care a decis sa faca poze neobisnuite la nunti, animatii precum cea pentru fundatia Chipotle Cultivate, povesti prezentate de Lexus cu oameni pasionati de munca lor, fie ca sunt bucatari, muzicieni sau creatori de dragoni de hartie. De asemenea, au fost scurtmetraje cu cele mai cunoscute staruri ale filmului si ale muzicii, precum „Beat the devil” din seria BMW Short Films, regizat de Tony Scott si in care joaca James Brown, Bruce Willis, Marilyn Manson, Clive Owen, Gary Oldman, sau cel pentru parfumul Coco Mademoiselle de la Chanel, a carui imagine este Keira Knightley.

Seara a continuat cu proiectia celor mai bune parodii de reclame create de consumatori in cadrul competitiei Grand Spoof in 2007, 2008, 2009, 2010 si 2011.

Prima seara de Brand Film Festival, prezentata de Bergenbier, a fost dedicata masculinitatii si a cuprins o proiectie a celor 10 filme finaliste din competitia de scurtmetraj Bergenbier desfasurata pe TheCreator si o selectie de reclame din toata lumea despre universul masculin.

A doua zi a fost prezentata de Dove Men+Care si a vorbit despre barbatii confortabili in propria piele. Istoriile lor au fost prezentate prin scurtmetraje originale, create de comunitatea IQads, si printr-o selectie tematica a celor mai bune reclame despre barbatii de pana la 40 de ani, maturi si impliniti.

Locatiile Brand Film Festival au fost: Club Tralala (in Bucuresti), Cafe Bulgakov (in Cluj), Club For Fun (in Iasi), Vanilla Night Bar&Games (in Brasov), Aethernativ Cafe (in Timisoara) si Silver Club (in Sibiu).

Brand Film Festival este sustinut de partenerii media Radio Guerrilla, 24FUN, Playboy, Decat o Revista, Q2M, Realitatea.net, Money.ro, Pandora’s, VoxPublica, Cinemagia, evenimenteincluj.ro, dar si de Mad3, PRIME Iasi si PRIME Brasov.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related