"Alearga pentru paduri!": joc in Flash creat de Godmother pentru asociatia ViitorPlus

Godmother a lansat pe site-ul asociatiei ViitorPlus jocul in Flash "Alearga pentru paduri!" pentru a promova cursele din Raiffeisen Bucharest International Marathon 2011 si proiectul "Padurea copiilor", prin care se doreste strangerea de fonduri pentru plantarea cate unui copac pentru fiecare bebelus nascut anul acesta in Romania, informeaza un comunicat emis de Godmother.

Jocul propune 5 trasee pe care utilizatorii trebuie sa le parcurga cat mai rapid, adunand puncte de pe drum. Cu cat aduna mai multe puncte, cu atat mai multi copaci vor fi plantati de ViitorPlus. Utilizatorii se pot inscrie apoi la maraton sau pot face o donatie in contul asociatiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar


Comentarii

viorica draghici
acum 13 ani
Cu cat aduna mai multe puncte, cu atat mai putin copaci vor fi plantati de ViitorPlus.

Conform acestui algoritm, daca nu jucam deloc, exista mai multe sanse sa se planteze copaci, nu-i asa? Ok, contati pe mine!



Branded


Related