Spatiile publicitare de pe site-urile TopGear.ro, ScienceFocus.ro si GoodFood.ro vor fi vandute de Q2M

Q2M va administra in exclusivitate spatiile publicitare ale site-urilor TopGear.ro, GoodFood.ro si ScienceFocus.ro, apartinand companiei MSG Romania, parte a Intact Media Group, informeaza un comunicat emis de Q2M.

Prin includerea in portofoliu a site-ului GoodFood.ro, Q2M isi consolideaza oferta pe zona de culinar, agentia reprezentand si spatiile publicitare ale site-urilor Gustos.ro, Bucataria.net si Retetemancare.ro, site-uri care inregistreaza un volum lunar comulat de aproximativ 900.000 de vizitatori unici si 3,4 milioane de afisari.

Site-ul TopGear.ro inregistreaza lunar un volum de 77.000 de vizitatori unici si 840.000 de afisari, potrivit SATI, se precizeaza in comunicat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related